۱۱ پاسخ

احتمال زیاد بخاطر دندونشه

تب داره بده حتما

بخاطر دندونشه عزیزم نگران نباش و نحمل کن دختر منم اینجوریه حالا حالا ها ادامه داره 😐

برای دندوناشه ژل بزن به لثه هاش

نه دیگه تب داره خطرناکه
دکتر دخترم اینجوری گفت براش

بده بهش هر ۴ ساعت تا فردا بعد از دیدی بهتره ۶ ساعت کن

اول تبش رو چک کنید

دندونشه

میتونی بدی ولی باید بفهمی چرا اینجوریه سایپ بخاطر دندونه

تبش و بگیر
الکی پاراکید نده
شاید از دندونشه
دستات و بشور با انگشت ی کم دیفن بزن به لثه پایینش خیلی تاثیر داره

از دندونشه احتمالا در نیومده دندوناش؟

سوال های مرتبط