احتمال زیاد بخاطر دندونشه
تب داره بده حتما
بخاطر دندونشه عزیزم نگران نباش و نحمل کن دختر منم اینجوریه حالا حالا ها ادامه داره 😐
برای دندوناشه ژل بزن به لثه هاش
نه دیگه تب داره خطرناکه
دکتر دخترم اینجوری گفت براش
بده بهش هر ۴ ساعت تا فردا بعد از دیدی بهتره ۶ ساعت کن
اول تبش رو چک کنید
دندونشه
میتونی بدی ولی باید بفهمی چرا اینجوریه سایپ بخاطر دندونه
تبش و بگیر
الکی پاراکید نده
شاید از دندونشه
دستات و بشور با انگشت ی کم دیفن بزن به لثه پایینش خیلی تاثیر داره
از دندونشه احتمالا در نیومده دندوناش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.