۱۲ پاسخ

اصلش رو بتونی پیدا کنی آره

من دوو دارم عالی دوقلو

برامن ال جیه ۶ ماه پیش خریدم

من همالیا دارم عالیه دوقولوشو

اگه اصلش هم باشه قطعاتش پیدا نمیشه واسه همین نگیری بهتره چون اگه یوقت خراب بشه قطعه ش تو بازار نیس

وای لباسسوییم سامسونگه ادواشه خدایی خیلی راضیم

من 17 ساله سامسونگ دارم عالیه

عالی ولی هست مگه؟

من ۶ساله دارم خیلی خوبه البته الان دیگه اصلش نیست همشون چینیه

اره من ۱۰ساله دارم

الجی و بوش بهترن

من اگه جاتون بودم ایرانی میخریدم.. هرچی سامسونگ و الجی تو بازاره همش چینیه

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان ❤️ارغوان❤️ مامان ❤️ارغوان❤️ ۳ سالگی
مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی