۱۲ پاسخ

من فقط مای بیبی استفاده میکنم

وی کر

پینو
مای بی‌بی
مالوچسکا
همش خوب بود

وی کر

پینو دافی

عزیزم همه دستمال در بیار بشور بعد ابشو بگیر بزار تو شیشه من از وقتی دنیا اومده اینجوری استفاده کردم

پینو عالیه

من پمپرز میگیرم بدون بو و اسانس

وی کر

وی کر

وی کر و مایبیبی خوبن

پینو

سوال های مرتبط