۳ پاسخ

عزیزم باید الان بهش شربت پاراکید بدی قطره واسه قبل از یک سالگیه اگ تبش بالاست بهتره ی شیاف ۱۲۵ بزنی ک بیاد پایین و ۴ ساعت بعد باشربت کنترلش کنی

اره بده

آره عزیزم اگر بالاست بده

سوال های مرتبط