مامانا صبحی دخترم تب کرد چرا یهو

۴ پاسخ

دختر منم دیشب ساعت۴یهو تب کرد دارو بهش دادم البته خودش مریض هم هست

ویروسه پسر منم گرفته بود بی دلیل تب میکرد

پسرمنم دو روزه فقط تب داره

پسر منم پریشب یهو تب کرد دیروز بردمش دکتر آمپول زد .
اصلا نمی‌دونم چرا یهویی...
بعد به دکترش گفتم گفت انگاری یه ویروس جدیده

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۲ سالگی