۵ پاسخ

اپتامیل اره من هر موقع میدم بدتر میشه

من پسرم ریفلاکس دارع و شیر خشک آپتامیل پپتی ۱ میخوره و از ۶ ماه ب بعذ پپتی ۲ میخورع. این شیر خشک برای بچه های ریفلاکسی . ولی بستکی ب بدن بچه هم داره ک با این شیر خشک میسازه بدنش یا ن

باز برعکس من شیرم کافیه اما دکتر گفت روزی یکی دوبار شیرخشک ای آر بده رفلاکسشو کم میکنه

دکتر گفت شیر خشک اچ ار بدم منم مثل شما روزی یبار کمکی میدم

من بچم شیر خشکیه رفلاکسیه بیومیل ای ار میدم ساخته بهش

سوال های مرتبط