۶ پاسخ

وزنش خیلیم خوبه کی گفته کمه..الکی شیر خشکیش نکن..اگر کم باشه خود دکتر و بهداشت بهت میگه.

آخرشب و وقتایی که تو خواب شیرمیخوره بهش شیرخشک بده

وزن تولدش چقدر بوده

بستگی ب وزن تولد داره
دختر من تولد ۲۸۰۰بود
چهارماهگی ۶۵۰۰ گفتن عالی

نه مثل پسر من وزن تولد ۳کیلو بود واسه من

بستگی به وزن تولد داره،وزن تولدش چند بود؟

سوال های مرتبط