زیاد و کم بودن شیر مادر به تغذیه مربوط میشه استرس و فعالیت زیاد هم شیر رو کم میکنه.سوپ ، اش، آبگوشت زیاد بخور روزی یه بار دمپخت گوجه و عدس با مرغ درست کن بخور خیلی خوبه، صبحانه حلیم و عدسی خوبه استراحت هم داشته باش.دوش با آب ولرم بگیر سینه هاتو هم ماساژ بده.
گالاک تومید بگیر پودرشو دو قاشق غذاخوری بریز تو یه لیوان آبجوش بخوری روزی چند بار یه دونشو که تموم کردی اگه شیرت نیومد که یعنی تاثیر نداره روت من خودم دوروز خوردم راه افتاد شیرم عکسشو برات میزارم
منم پسرم تا 4ماهگی شیر خودم خورد بعد دیگه سینه نگرفت یک ماه هم شب ها خورد و دیگه شیرخشک خورد چقدر گریه کردم دکتر رفتم گفت اینقدر اذیتش نکن بگذار هر طور راحته باشه .همینقدر کافی هست و شیرخشک هم که زهر نیست خوبه
اسم شیرخشک که میاد دلم میخواد خودمو بکشم
اره من اول خیلی کم شیر داشتم شیر خشک دادم بعد به مرور بهتر شد هر چی مایعات بیشتری بخوری ،شیر افزا بخوری ،هرچی بچه بیشتر میک بزنه شیرت بیشتر میشه الان روزی دو سه بار شیر خشک میخوره من آبگوشت بدون نخود لوبیا میخوردم شیرم زیاد میشد
سینتو ماساژ بده، بدوش چیزایی مقوی مثل ابگوشت اینا بخور که خوبه برا افزایش شیر، میگن رازیانه ام خوبه ولی دقیق نمیدونم باز بپرس خودت.
من از خدامه حوصله شیر دادن ندارم
اره بهتر بخدا
بله من دخترم فقط ۵۳ روز سینه ام گرفت خیلی تلاش کردم نخورد الان کلا شیرخشکی
از دیروز بچم سینمو نمیگیره
همش شیرخشک میخواد
عزیزم قرص شیر افزا و قطره خوردی !؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.