۱۲ پاسخ

با کارت سرپرست باید چک کنی
مگر اینکه یارانه شما جدگاه واریز میشه

اونو برا همه ریختن😐🫤🫤

واسه منم نریختن چون همسرم خارج از کشور درس خونده اقامت خارج واسش خوره😐

منم تا حالا نگرفتم به ما تعلق نمی‌گرفت ینی الان به ماهم دادن؟

اخر کد ملی شوهرت چنده؟؟باید با کارت همسرت تو تاربخی ک بر اساس کد ملی ریخته میشه بری چک کنی اگه ۳ نفرید الان ۹ ملیون میتونی خرید کنی

برا ماهم تا حالا نریختن

توکارت شوهرت میریزن

برا ما‌هم نریختن بهم گفتن توو سامانه شمیم باید ثبت نام کنی اما هرکار میکنم نمیشه. باید بریم کافی نت

عزیزم با کارت همسرت برو . یا با سیمکارتی ک ب نام همسرت هست بله نصب کن اونجا میگن.

خواهر منم دهک ده بود براش نزده بودن رفت یه جایی ثبت نام کرد بهش دادن نمی دونم کجا

برو کافی نت کدملی بده چک کنه

اون تا دهک ده میدن مطمن باش زدن تو بله نگاه کن

سوال های مرتبط