#فرزند پروری
#سونوگرافی
#پخ
#شیر خشک
#آنومالی
#واکسن

تصویر
۷ پاسخ

۱۹ماهگی میگفتم کاش زودتر
چون اذیت میکرد

من ۴۰ روزگی انجام دادم برای پسرم

۴۰روزگی

15 روزگی🥲

چهار ماهگی ختنه کردم خیلی سخت بود اون تایمی ک میخواستیم برگردیم خونه با شب تا صبش دلم کباب میشد برا بچم،چند ماه بعدش خودم رفتم لابیا پلاسی اون آمپول بی حسی ک میزنن خیلیییی درد داره خیلی گناه دارن بچه ها😭

منم پسرم بیست روزش بود اما میگن قانون جدید اومده ۱۸ماهگی ب بعد برای ختنه بیهوش میکنن زودتر ببر

من پسرم چهار ماهگی ختنه کردم

سوال های مرتبط

مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی
مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی
مامان امیر♡میران مامان امیر♡میران ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی