#پوشک#شیرخشک#آنومالی#فرزندپروری
#غذا#واکسن

تصویر
۱۱ پاسخ

همه باید شنبه و یکشنبه برگردند سرکار
جنگ
آخر دنیا ک نیست
کسایی که خونشون سمت جاهای خط.ری هست فقط برن وگرنه نیاز نیست خونتون ترک کنید
من ک همش خونه خودم بودم
اگر قسمت ب مرگ باشه آدم بره هند هم میمیره والا🫤

من دو شب رفتم خونه ی یکی از اقوام همسر
تازه چقدرم صمیمی هستیم
دیدم نمیشه خم مزاحمیم هم روتین خورد و خوراک و خواب بچه کامل ب هم ریخت
تو این گرونی هم نمیشه هی مهمون شد .ترجیح دادم خونه ی خودم باشه
البته جایی ک من هستم خیلی شرایط بهتر از شهرهای دیگه اس
من با توجه ق شرایطم تصمیم گرفتم خونه باشم

ما دو هفته ای میشه خونه ی مادر شوهرم هستیم تا آخر هفته جدید همینجاییم تا ببینیم چی میشه

شوهرم نیست بچم تنها تو خونه دیونه میشه خونه بابام اینام چه کنم دیگه بریدم🫠🥲

من یک هفته بودم دیگه امروز برگشتم

من اومدم دلم میخواد برم ولی بقیه میگن نرو بچه کوچیک کجا بری

من اومدم خونه مامانم تابعدعیدانشالله ببینیم چی پیش میاد

من خونه مامانمم
خونمون نزدیک سپاهه و پمب بنزینه میگم برم خونمون مامانم نمیزاره میترسه

ما هم فعلا خونه هستیم قصد هم نداریم بریم

چاره‌ای نیست. اینجاها اگه به درد هم نخوریم کی بخوریم؟

من هیج جا نرفتم تازه پام هم بخیه داره

سوال های مرتبط