۳ پاسخ

چرا ناراحتی پیش بیاد عزیزم بدهکارشون که نیستی.
به مامانت بگو خیلی گرون شده اصلا شایدم خودمونم نخریم فعلا
بهشون بگه

نگو اصلا دارم بگو نخریدم گرونه، شما خریدید اشتراک بدید به من

بگو فعلا دیگ‌نگرفتیم تا یه مدت بعد دیگ عادی میشه براشون

سوال های مرتبط