من فقط بعد حموم و وقتی میریم بیرون کلا میزارم سرشون
والا من که اصلا تو خونه سرش نمیکنم البته تو یه اتاق میمونه بچه و تو سالن نمیبرم و دمای اتاق هم گرمه تقریبا
فقط موقع بیرون رفتن از خونه برای نوبت مراقبت و بعد از حمام تا یه روز میذارم سرش بمونه
من تازه دو روزه در میارم البته باز ببینم خنکه میذارم. در کل میگن گرم نگه داشتن سر باعث سلامتیه
تا ۴۰روز رو حتما بذار دمای بدن بچه با کلاه سرش تنظیم میشه
تو بیمازستان به من گفتن حتما بذار ولی تا کی دیگه نمیدونم من هنوزم میذارم تو خونه
من فقط ۲ روز گذاشتم 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.