۴ پاسخ

من اصلا تست 3 روزه نگرفتم یک دفعه دادم دیدم الرژی نداشت بهش دادم،
بستگی داره چی میخای بهش بدی
من
یه تیکه مرغ اونم از سینه نداشتم فیله ميندازم
نصف هویج
یه سیب زمینی متوسط
یه پیاز کوچیک
من سبزی پلو میریزم
یکم برنج نیم دونه
یکم بلغور گندم
با کمی نمک و زردچوبه
میزارم حسابی بپزه بعد یکم کره و میکس میکنم بهش میدم بخوره

بزار خوب قل بزنه

چطور بلد نیستی درست کنی اخه .ران مرغ هویج سیب بزار رو گاز بپزه هویج ام بنداز

اولین سوپش باید با برنج و مرغ و هویچ و سیب زمینی باشه تا ۳ روز همینو درست کن بخوره .

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی