۳ پاسخ

من دیگ با وحودی سیب زمینی برای رفلاکسش خوب نبود ولی دادم بهش با برنج میپختم یا جدا..سیب درختی رنده کن بهش بده
.شکمش جمع میکنه

داغی سر زیاد تا دربیاد دندون

پسرمن ۱هفته اسهال بود

سوال های مرتبط