۸ پاسخ

کلا مولفیکس بدترین وشکه به نظرم
همیشه پس میده

من ۴،میبندم میزنه بیرون فک کنم مولفیکس همینه

من قبلاً مولفیکس استفاده میکردم خیلی نم پس میداد . الان هانیز استفاده میکنم خیلی خوبه راضیم

من بخاطر همی ۶میبندم بزرگه ولی خوبه بیرون نمیزنه

۴ پلاس بگیر

من ی مدت مولفیکس استفاده کردم کلا پس میداد اصلا راضی نبودم دیگه کلا مای بی بی استفاده میکنم

منم همین مشکلو داشتم ۶میبندم بزرگع بهش ولی دیگ نم نمیده

ینی۴براش کوچیک بوده ۵ گرفتی؟؟؟یا۵ واسش کوچیک الان

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۱ ماهگی