۸ پاسخ

برای من گاهی سبزه مامانم میگه جاییش درد می‌کرده سبزه البته میگن سبز و زرد طبیعی هسته بشرطی که اسهال و خلطتی نباشه

نه باید یه هفته بالا باشه از روزی که ب دنیا آمده ببرش دکتر

من شير خشك ميدم سبزه

با رو دل کرده یا سرما زد پهلوهاشو

یا شکمش سرماخورده یا از شیرخشکه

اگ شیرخشک میدی ازاونه

شیرخشک نمیدی؟شاید از شیرخشکه یا سرما خورده اگرم قطره آهن میدی از آهنه

هثای سرد خثرده بهشکمش و پهلوهاش

سوال های مرتبط

مامان نوس نوس مامان نوس نوس ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی
مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی
مامان قلبِ الی مامان قلبِ الی ۱۲ ماهگی
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی
مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی