۹ پاسخ

من براش قطار شارژی گرفتم

من صندلی ماشین براش گرفتم

من اتلیه بردم یه کیک کوچیک خریدم خودمون باخانوادم تازه باشوهرمم قهربودم کیک و برداشتم رفتم‌خونه مادرم..دیدم بعللللله مامانم براش تاب خریده داداشم کامیون بزرگ خریده ...خودمونم براش سه چرخه ک دسته هدایت داره خریدیم

من برای پسرم یه ماشین کنترلی گرفتم میخام ۷ تولد بگیرم

آره تولد گرفتم براش هدیه دستنبد گرفتم

من سه چرخه خریدم باهاش تنهایی نمیتونه سوارش بشه و باید کنارش باشم اما. از دسته های میگیره میرونه یا هلش میده و میرونه 😆

اره خانوادگی‌گرفتیم، براش اسباب بازی چندتایی خریدیم اونم بی صدا اخه دخترم از اسباب بازی صدادار میترسه🤦🏻‍♀️

ماشین شارژی بزرگ مامانم اینا ام ۳چرخه که به حای کالسکه برای بیرون خیلی خوب بود

گرفتم
خانواده خودمو شوهرم رو گفتم
یه پک ماشین براش گرفتم حالت تعمیری و ایناست
یه چیزی که الان به دردش بخوره هر چند که با همه قطعاتش نمیتونه بازی کنه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻بردیا👶🏻 مامان 👶🏻بردیا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ سالگی