من براش قطار شارژی گرفتم
من صندلی ماشین براش گرفتم
من اتلیه بردم یه کیک کوچیک خریدم خودمون باخانوادم تازه باشوهرمم قهربودم کیک و برداشتم رفتمخونه مادرم..دیدم بعللللله مامانم براش تاب خریده داداشم کامیون بزرگ خریده ...خودمونم براش سه چرخه ک دسته هدایت داره خریدیم
من برای پسرم یه ماشین کنترلی گرفتم میخام ۷ تولد بگیرم
آره تولد گرفتم براش هدیه دستنبد گرفتم
من سه چرخه خریدم باهاش تنهایی نمیتونه سوارش بشه و باید کنارش باشم اما. از دسته های میگیره میرونه یا هلش میده و میرونه 😆
اره خانوادگیگرفتیم، براش اسباب بازی چندتایی خریدیم اونم بی صدا اخه دخترم از اسباب بازی صدادار میترسه🤦🏻♀️
ماشین شارژی بزرگ مامانم اینا ام ۳چرخه که به حای کالسکه برای بیرون خیلی خوب بود
گرفتم
خانواده خودمو شوهرم رو گفتم
یه پک ماشین براش گرفتم حالت تعمیری و ایناست
یه چیزی که الان به دردش بخوره هر چند که با همه قطعاتش نمیتونه بازی کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.