از ترس دستشويی زیاد میگرم نکن کیسه آبم پاره بشه

۳ پاسخ

الان یه جیش ساده هست بعدا هفته ات بالا بره جیییییبش میشه همش هست و درد هم داره

اوووو بیای هفته های بالا میفهمی دسشویی زیاد ینی چی

بعنی فرق جیش با کیسه اب نمیدونی:/

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطیما و تودلی مامان فاطیما و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری