بچه های شماهم جیغ جیغو و پرسروصداشدن؟؟🤭

۳ پاسخ

وای اره خیلی😂😂😂😂

اره دقیقا

من دخترم زیاد گریه‌نمیکنه فقط موقع هایی که‌شکمش درد میکنه یانفخ‌داره😩

سوال های مرتبط