۴ پاسخ

طبیعیه عزیزم ما هم همینطوریم

نه نیست منم همین طورم

آره من خم میشم دیگه پا نمیشم همینجوری میمونم 😩😂

عزیزم‌نگران نباش درد کمر من از اولش داشتم الانم دارم.فقط زیاد راه نرو پله رو بالا و پایین نکن خیلی خم نشو و چیز سنگین بر ندار.هیچی نمیشه😊

سوال های مرتبط