مامانا من هنوز بچم زیر شکمم ضربه میزند طبیعیه ؟؟

۶ پاسخ

اره ازمنم همینه البته یوقتی زیرشکمم یوقت بالامیادمیچرخه

اگر نچرخیده باشه و پاهاش پایین باشه طبیعیه طبیعیه

منم همین طورم

اره گلم

آره احتمالا پایینه
منم همینجوری ام

اره بابا
نه ماه وقت داره بچرخه

سوال های مرتبط