۹ پاسخ

من تو بهمن خونه تکونی کردم گفتم اسفند روزه ام جون ندارم خونه تکونی کنم فقط روز آخر یه جارو و دستمال بکشم ولی روزای اول جنگ دقیق خیابونمونو زد کثافت
حتی لا به لای ظرفای تو آشپزخونه ام سیاه شده بود الان چهارروزه دارم از اول تمیز میکنم و فحش میدم ایشالله خدا نابودشون کنه🤦

من کاری نکردم بهمن مهمون داشتم دیوارارو تمیز کردم با پرده

من

من✋✋✋✋✋✋✋

والا من نمیخواستم کنم
دیدم حوصلم سررفته هی الکی الکی خونه تکونی شد
تقریبا همه کارا کردم فقط یه دستمال اخر رو بکشم و فرشا رو پهن کنم

آره عزیزم من والان افسردگی‌ گرفتم حتی هیچ‌چیزی هم نخریدم

من نکردم

من هیچ سالی اسفند خونه تکونی نمیکنم.

من تو بهمن کمکی گرفتم دیوار و پنجره ها روشست ولی دیگه خودم دستم به کار نرفت با این اوضاع

سوال های مرتبط