۱۳ پاسخ

هر چیزی ک خودمون میخوریم

آیه هم که چیزی نمیخوره
صب من نبودم
خوابید تا۱۱
صبونه نخورد
یه نصف خرما
بعد ناهارم بزور ۳تا قاشق سبزی پلو
یه دواشک کوچولو هگ خورد
همین
کلا علاقه ای به غذا نداره
الانم رفته خونه مامانم
دیگه اونجا که میدوعه همش
هیچیم لب نمیزنه

کلن مربا پنیر اینا نمیخوره
بیشتر آبکی بزا صبحونه دوست داره من عدسی یا سوپ میدم بعضی وقتا هم نیمرو

ناهار و شام هرچی خودمون بخوریم
ولی از خواب ظهر بلند شه ۵ بازم از ناهار بهش میدم بعدش ۷ شب آجیل پسته با کیک چیزی. آخر شب من قبل خواب هم بازم بهش غذا میدم

معمولا هرچی خودمون میخورم جز فست فود و کالباس و هرچی مضر
صبونه معمولا یه روز در میون تخم مرغ یا بلدرچین..پنیر گردو خامه عسل گاااهی پنکیک...کره بادوم زمینی نون تست...
میان وعده فرنی سویق میوه مغز اسموتی شیرموز بیسکوئیت پفیلا خونگی...

دو عدد تخم مرغ بلدرچین صبحانه دوبارم شیر خورده بعدش ناهارمی دم

دوتایی باهم
۳ تا تخم مرغ ابپز خوردن با ۴ تیکه فطیر اندازه انگشت.هر کدوم ۴-۳قاشق سرشیر خالی خوردن.
الانم چوبشور،پاستیل،کشمش و سویا آجیلی دادم بهشون
حدودای یکونیمم نهار میدم

شیر و ماست ولبینات بستنی

آجی هرچی میدی بهش با کره بده

چند کیلوه

من بعد صبحانه حالا یا پیاز تخم مرغ یا خامه میخوره بیشتر وقتا بعد مولتیشو میدم یکم گذشت کشمش میریزم تو پیاله میخوره یساعت بعدش پنج تا پسته بعدشم بادوم و ده تا تخم کدو تااااا نهار ساعتا دوازده یک میدم

من صبحون غذای که شب مونده رو بهش میدم

آواز امروز صبحانه پنکیک رولتی خورد. یه ربع پیش بهش یکی از آب‌نبات چوبی‌هایی که باباش خریده رو دادم،الان نشسته بیسکویت ساقه طلایی میخوره.
ولی اصلا روز سالمی نداشت😂 شما به جای اینا شیر، آجیل، ماست، میوه بده😁

بچه من هیچی نمیخوره ببین هیچیا فک کنم با باد داره بزرگ میشه،
10 روز پیشم بردیمش دکتر ی عالمه دارو داده

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۲ سالگی