دخترم پنج ماهشه سرما خورده چی بدم سرفه هم میکنه

۲ پاسخ

فقط اسپری بینی ل به اگر اتوانی شوانه ویکس منال هیه کمه بوکی تند بیده ل گردنی و سر سینه ی لباس یقه دار بکه بری هتا بیانی خاس ابیت

من بردم پیش متخصص اطفال دارو نداد .فقط اسپری بینی .گفت اگه سرفه هاش شدید شد اسپری تنفسی سالبوتامول با دمیار

سوال های مرتبط

مامان اوینا
اوینا مامان اوینا اوینا ۶ ماهگی