کسی تفصییربلده چطوره ازمایش دخترم؟

تصویر
۳ پاسخ

رنج ازمایشگاهی توی هموگلوبین ۱۱نیم تا۱۴
دختر شما ۱۱
لب مرزه

ازمایشش خوبه اکثر بچه ها ی کم هموگلوبینشون پایینه مشکلی نیست

فقط یه کوچولو کمخونی

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی
مامان کارن و شاهان مامان کارن و شاهان ۷ ماهگی