اگه نزنی چی خطر داره
منم قرار بعد ۲۸ هفتگی بزنم اما میخوام بزارم بعد زایمان
نگران نباش
فقط تا ۴۸ ساعت دستت درد میکنه
منم میخام بزنم ولی اومدم ی شهر دیگه قبول میکنم بزنن برام؟
اصلا نگران نباش فقط شب محض احتیاط قبل خواب یه استامیفن ۳۲۵ بخور هم نمیزاره تب کنی هم درد دست زیاد نگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.