وای خدا همین الان واکسن کزاز زدم 😥

۵ پاسخ

اگه نزنی چی خطر داره

منم قرار بعد ۲۸ هفتگی بزنم اما میخوام بزارم بعد زایمان

نگران نباش
فقط تا ۴۸ ساعت دستت درد میکنه

منم میخام بزنم ولی اومدم ی شهر دیگه قبول میکنم بزنن برام؟

اصلا نگران نباش فقط شب محض احتیاط قبل خواب یه استامیفن ۳۲۵ بخور هم نمیزاره تب کنی هم درد دست زیاد نگیری

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری