۵ پاسخ

من دولتی پرسیدم گفتن هزینه ای نداره و رایگانه کلا هر بی دردی چه اپیدورال چه کار انتونکس اینا رایگان برای طبیعی

زایمان اپیدورال چجوریه؟

من دولتی عم و اپیدورالمم رایگانه
جایه ما برای طبیعی هرچی بخای میدن و تزیق میکنن پول نمیگیرن
تنها پولی ک میگیرن برای ماما همراه هست

من تامین زایمان کردم بیمم تامین رایگان بوو واسم

من بیمارستان خصوصی زایمان کردم اپیدورال ۵ تومن بود و آزاد هم بود خودم هزینشو دادم

سوال های مرتبط