من دولتی پرسیدم گفتن هزینه ای نداره و رایگانه کلا هر بی دردی چه اپیدورال چه کار انتونکس اینا رایگان برای طبیعی
زایمان اپیدورال چجوریه؟
من دولتی عم و اپیدورالمم رایگانه
جایه ما برای طبیعی هرچی بخای میدن و تزیق میکنن پول نمیگیرن
تنها پولی ک میگیرن برای ماما همراه هست
من تامین زایمان کردم بیمم تامین رایگان بوو واسم
من بیمارستان خصوصی زایمان کردم اپیدورال ۵ تومن بود و آزاد هم بود خودم هزینشو دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.