من بابیمه سلامت رفتم ۱۷شهریورشد۲۵۰۰
منکه گفتم اپیدورال برام نزنن عوارض داره
از گاز انتونوکس استفاده کردن برام
ماسک میزارن حلو دهن حالت منگی داره هیچی نمیفهمی
اگبیمه تامین اجتماعی داری برو ۱۷ شهریور خیلی بهتره
اصلا بیمارستان خوبی نیست تحربه زایمان منو بخون، اصلااا نرو امام حسین
من با بیمه سلامت با بی دردی شد ۱۰ میلیون ۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.