دیروز سزارین پرسیدم ۲۲ علی الحساب
من 21 اسفند زایمان کردم
سال1404
ازاد 30 میلیون شد
خوب بود من اونجا زایمان کردم
بیمارستان ۱۷ شهریور چطوریه کسی تاحالا اونجا زایمان کرده؟
من پرسیدم سزارین گفت هیجده الی بیست تومن با بیمه سلامت وتامین اجتماعی ،طبیعی رو نپرسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.