خانما بیمارستان امام حسین برای همراهی هم هزینه میگیره؟

۴ پاسخ

من بیست روز پیش سزارین شدم بیمارستان امام حسین دوسال پیش هم همینجا سزارین کردم ازهمه لحاااااظ عالیه دکترمم سیده فاطمه جودی بود برای دوتابچه هام پیش ایشون زایمان کردم عالی بود برای همراهی ۸۰۰ازم گرفتن ناهاروشام وصبحونه

هزینه زایمان طبیعی بیمارستان امام حسین چقدره؟

فقط برا غذا هزینه میگیرن

فقط برای شام و نهار هزینه میگیره از همراهی

سوال های مرتبط

مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری