۴ پاسخ

منم بچم زیاد درد میکشه

تهرانی ؟ ببرش پیش دکتر عزیززاده شهر ری داروهاشو عوض میکنه ، من تا دکتر تغذیه بردم بعد بردن پیش دکتر عزیز زاده بهتر شده

قطره پروتکت بده چربه گلوشو میشوره
شیر تو گلوش نمیمونه کمتر بالا میاره

شيرخشك سيميلاك توتال كامفورت بده

سوال های مرتبط