سزارین بی حسی شدن از کمر ترسناکه؟

۸ پاسخ

من دردی حس نکردم فقط پد الکی یکم سرد بود دیگ هیچی نفهمیدم

نه اصلا

نه چرا ترسناک باشه ، امپولش ک یه درد کمی داره ک سریع بی حس میشی و دیگ چیزی حس نمیکنی؛حین عمل هم به هوش باشی خیلی بهتره حس خوبیه

من میترسم بی حسی از بدنم خارج نشه😑

نه اصلا درد نداره ولی همه چی رو حس می‌کنی 🥲

نه میگن درد کمی داره
من که بچم سفالیک گفتن طبیعی نمی‌دونم چ کنم 🥺

نه بابا ادم از ذوق و شوق متوجه ترس نمیشه اصلا مثل یه امپول معمولی دردش می‌زنن دراز میکشی پنج دقیقه بعد صدای نی نی تو میشنوی

نه ولی من خوابیدم چون استرس داشتم

سوال های مرتبط