مامانا کسی از نی نی آدلی خرید داشته؟

۷ پاسخ

بله من همیشه خرید میکنم عالیه

اره خوبه با کیفیته وقیمت مناسب.نی نی ریزپوش هم خیلی خوبه

از کجا میخوای خرید کنی مگ اینیستا و گوگل باز میش

آره خیلی خوبن لباساش

اره خیلی عالیه

اره خوبه جنساش زودم میفرسته

بله من

سوال های مرتبط

مامان پسته جون مامان پسته جون هفته هفتم بارداری