۲ پاسخ

آموکسی سیلین با مترو نیدازول بهش بده

فکر کنم باید انتی بیوتیک بدی بعد ببری یا میکشن یا عصب کشی میکنن پسر منم دندون اسیابش لک افتاده ولی هنوز درد و ابسه نداره 😭

سوال های مرتبط