وای کوثر جون من بعد از اون سقطی ک داشتم پریودی هام خیلی سنگین شده
هر چیم میگذره داره سنگین تر میشه امروز روز چهارمم بود بازم درد داشتم درصورتی ک قبلا اصلا اینجوری نبودم 🤦🏻♀️
تنها چیزی ک منو آروم میکنه یکم کیسه آب گرمه
کاچی
اویشن
کیسه اب گرم
خرما
دمنوش رازیانه،دمنوش دارچین زنجبیل میخورم
کیسه آبگرم هم بعضی وقتا
کاچی هم اگه مامانم درست کنه اره
کاچی،مایعات گرم ،آویشن و ...،
لبنیات ممنوع،آب سرد و غذای سرد ممنوع
قرص مسکن
زنجبیل و دارچین و نبات
آب جوش میریزم
با خرما میخورم
کاچی رو چجوری درست میکنی گلم؟🩵
من تا حالا درست نکردم
هیچی😁😁😁
پریودیام درد ندارم
چای زنجبیل
کاچی و کلا چیزایی که طبع گرم داره مثل چای زنجیبل ورازیانه
دمنوش هل و زنجبیل و دارچین و نبات همه باهم سریع آروم میشم
دمنوش تخم شوید و مهک با گل اروانه و نبات جوش
پریود نمیشم تنبلی تخمدان دارم از اول همین شکلی هستم چندبار پریود شدم از بلوغ خخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.