۹ پاسخ

مرغ رو ده دقیقه میجوشونم ، آبش رو خالی میکنم مرغ رو دوباره میشورم که هیچ کفی بین مرغ نمونه
بعد با آب و نمک و زردچوبه میزارم بپزه
اصلا بو نمیگیره

بخوام با گوجه سرخ کنم قبلش با اب و پیاز میزارم بپزه همون ابو بعد از سرخ کردن مرغ و گوجه میریزم توش یه جوش بزنه غلیظ شه خیلی خوش مزه میشه

فلفل دلمه پیاز سیر و هویج

من پیاز هویج فلفل دلمه ای سیر میریزم ادویش نمک زردچوبه و فلفل قرمز اصلا بو نمیده

سرم درد می‌کنه بازیکن بخوابم بیدار شدم بهت میگم🤣🤣🤣

مرغ آغشته میکنم به نمک و فلفل سیاه و زردچوبه
زعفران میریزم روش خوب سرخ میکنم

پیاز سیر فلفل دلمه هویج

مرغ رو چند ساعت داخل اب و نمک بزار تو یخچال بوش میره موقع پخت هم مرع رو ریختی تو اب وقتی جوش زد اون موقع پیاز اصافه کن

پیاز سیر فلفل زدچوبه برگ بو زعفران

سوال های مرتبط