۲۰ پاسخ

هرچی میای جلوتر
دارک تر میشه🤣🤣🤣

من روزی هزار بار همینو میگم😭

منم میگفتم فقط زایمان کنم استراحت بودم الان دخترم رفلاکس کولیک ونفخ شدید داره وزن هم نمیگیره همش دکتر میبرم از یه طرف نمیتونم یه حموم برم داغان شدم 🤣🤣🤣🤣

اگر کمکی داری تا میتونی از وجودش استفاده کن تا راه بیوفتی

عزیزم خدا حفظ کنه نینی تونو همراه نداری؟

😐یعنی بارداری خوبه؟؟؟

اووولشه که من‌پاره شدم

عیبی نداره بهتره کسی همراهیت کنه تا استراحت کنی به خودت فشار نیار هر وقت نینی خوابه استراحت کن تا انرژی داشته باشی به کارات برسی هر کاری هم موند بدون تلاشت رو کردی و خودت رو اذیت نکن قوی باش💪💪💪💪 این روزا با همه سختیاش میگذره

تحمل کن خواهر بعد از ۴۰ روز همه چی درست میشه عادت میکنی و قلق میاد دستت

منکه اصلا نمیخوابه ۴۴ روزه خابامو جمع کنم ۴ ساعت نمیشن نه شب میخوابه نه روز
کار خونه هست بچه هست خیلی دارم تحمل میکنم،کم کم مغزم داره لفت میدع😕💔

روزای اول همینطوره، بعد عادت میکنی مخصوصا بچه اول
من مامانم هست پابه پام شب بیداری میکشه و کمکم میکنه

عزیزم روزای‌اول سخته درکت میکنم اگه میتونی شبا بهش شیرخشک بده. احتمالا کولیک داره که اذیته آره؟

تازه دو روزه🤣🤣🤣

چهلش بره خوب میشه عشقم صبورباش ..من میخاستم یه شب ول کنم برم بزنم ب دل کوه🤣

من ک لحظه ای تو بارداری بخاطر شرایط سخت نخوابیدم..اگه شکم اولته حتما کمکی شیرخشک بده چون اگه سیر نمیشه زود زود بیدار میشه…با شیرخشک چندساعت میخوابه راحتی

از یکی کمک بگیر یکی دو ساعت بخواب

🤣🤣🤣
دیگه راه برگشت نداره
کم کم بهتر میشه روزای اولش خیلی سخته

حالا دو روزشه .بزرگتر بشن دلپیچه ول نمیکنه آدمو

روزای اول سخته میفهمم بعد بهتر میشه اگه کمکی داری بسپار بهش یکی دوساعت بخواب

ای خاهر تازه اولشه🫠🫠🫠روز ب روز اذیتاشون بیشتر میسه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه و آریا مامان ایلماه و آریا ۱۴ ماهگی