دلم نینی رو میخاد
دیگ‌تحملم نمونده برا دیدنش🥲🥲

۸ پاسخ

نه چشم انتظارم دلم هم گرفته

اول هفته ۳۴ سونو بهم گفت جفت خونریزی کرده بلید ختم بارداری بدیم
دکترم یه سونوی تخصصی دیگه برام نوشت اونو رفتم گفت خونریزی کمه میشه صبر کرد گفت حداقل ۳۶ هفته بشی بعد
منم کلن دراز کش خابیدم

ای جانم چیزی نمونده 😍🥰😍درخواست بده همو داشته باشیم‌من پرم

منم خسته شدم

منممم هم ذوق دارم هم استرس🥹🩷

وایی تو هفته تو بودم ۳۶ هفته و ۶ روز یک روز نشستم همش همینارو گفتم خسته شدم نمیتونم فلان عله شبش ساعت ده کیسه ابم ترکید خیلی ناراحت شدم

نی نی میاد ، آماده مرحله نیمه نهایی هستی؟

دقیقا منم :/

سوال های مرتبط

مامان ویهان ❤️ مامان ویهان ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی