لباسای بچه رو از کی بشوریم خوبه

۱۳ پاسخ

بهتره الان بشوری تا سنگین تر نشدی

من شنیدم میگن زود بشوری و ساکتو جمع کنی زایمان زود رس میگیری و میگن وارد ۹ماه شدی اینکارو بکن

من ۲۸هفته شستم ۳۱هفته هم ساک بستم

من دوس دارم ۳۴ یا ۳۵ هفته بشورم از الان حس بد میگیرم

من هفته‌ اول ماه نهم میخام بشورم و ساک ببندم

بنظرم کم کم وقتشه

من شستم کیفش هم بستم

همین دو هفته پیش من شستم ولی ساک نبستم

من تو عید میخواستم بشورم ولی با این شرایط پیش اومده نشد

من 29 هفته شستم ساکمم بستم چون خیلیییی دیگه داشتم سنگین میشدم

من نشستم بخار گرفتم بهشون آخه از ریخت میفتادن آهارشون از بین میرفت

من هنوز نشستم گذاشتم سال جدید اما میگن ۳۵هفته دیگه باید ساک رو ببندین

هروقت جونت گرفت

سوال های مرتبط