#شیر خشک #فرزند پروری #بچه

تصویر
۱۳ پاسخ

همین الان برعکس داشتم فکر میکردم برم چتری پرده ای بزنم . نزنم یعنی؟ دم عیدی خراب کاری نشه

من عاشق چتری ام تقریبا همیشه چتری میزنم خودم میزنم البته من یه طرفه ای میندازم

منم میخواستم دیروز چتری پرده ای بزنم خدا دوسم داشت نزدم چون بعدش پشیمون میشدم اینم ترمیم ناخونام خوشم نیومد از رنگ لاکم ولی دیگه نمیشد عوض کرد

تصویر

با گیره نمیشه ببندی🤔🫠

بسم الله رحمان رحیم
صدق الله العی و العظیم 🤣🤣🤣

جلوی موهاتو صاف کن بعد حالت پرده ایی اتو کن خوب نمیشه ببین 🫠

هیچی با این گیره کوچیکا جمعش کن کنار یا بالا😂

عکسشو بزارم
فقط از چتری هات
ببینم کجاش مشکل داره

منم همینطور عزیزم میخوام خودکشی کنم🥲

عکس پردتو بزار😂😂

تنها ایدم اینه پرده هاتو ببینم و بخندم😂

شده دیگه لذت ببر

دعا کن زود بلند شه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان ماهلینم مامان ماهلینم ۱ سالگی