فرزندپروری#فرزندپروری#

تصویر
۱۲ پاسخ

واسه مادرشوهرم ریختن
برا من نه نمیدونم چرا

درخواست میدی گلی

سلام باید سهام عدالت داشته باشی از قبل یا نه

سهام عدالت و به کیا میدن؟

واسه همه ریختن واسه من نه

سلام عزیزم خوبی الحمدالله پانصد ریختن عزیزم

برا منم نریختن

سلام قضیه چه چجوری من کارت سپه دارم ولی چیزی نخریدن میشه توضبح بدی قشنگ

خواهرم داره که دیروز گفت پیامک آمده سهام عدالتتون تا ۴۸ ساعت دیگه واریز میشه

ببر تو سوپرمارکت حایی نگاه کن
برا همسرم مادرشوهرم خواهرشوهرم پیام نیومده بود موحودی کرفتن دیدن ریخته

نه کار نمیکنه پولم بهش واریز نمیشه

برای من و همسرم کارت سپه واریزنشده

سوال های مرتبط

مامان باران و برفین مامان باران و برفین ۵ سالگی
مامان محمدآراز و🩷 مامان محمدآراز و🩷 ۵ سالگی