هفته چندم زمان مناسبی هست برای زایمان?؟

۶ پاسخ

من ۳۹هفته و دوروززایمان کردم سزارین

من۳۷ کامل بودمو زایمان کردم اما وزنش خیلی کم بود

۳۸ ب بعد

تقریبی برا هرکس بستگی به روز اقدام داره.اما گفتن از 37اوکی

۳۷ تا ۴۲

من پسرمو 33 دخترمو 40

سوال های مرتبط