خانما شما سفره عید میزارین ??###شیر خشک پوشک

۱۳ پاسخ

نه هیچ دل خوشی ندارم اما هرکی میتونه شادی کنه من از دیروز ترس بدی وجودمو گرفته از اون ترسا که فکر میکنم قرار اتفاق بدی بیفتع

ن بابا بچم همه رو ب فنا میده

صددرصد
بخاطر پسرم میازم

ن تو خونه خودم نیستم
دل و دماغم ندارم

صد در صد
یادمون نره این رسم از نیاکان ما مونده و ادامه داره
شاید کامل نچینم ولی حتما شمع و سبزه میزارم

نه تا الان نزاشتم اگر بزارم هول هولکی و سرسری مثل هر سال از یک ماه قبل تدارک ندیدم

ما هیچ سالی عید سفز نرفتیم

چرا تاپیک های من سین نمیخوره

بله فردا میچینم

اره زندگی ادامه داره

بله میذارم درسته دل هامون خونه ولی زندگی جریان داره🎀

اره امروز میخوام ۷سین بچینم

آره چرا نذارم

سوال های مرتبط

مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان اورهان وتودلی💖 مامان اورهان وتودلی💖 ۱ سالگی