شما هر چند وقت یک بار به کوچولوتون بستنی میدید؟

۱۰ پاسخ

زیاد سخت نمیگیرم هوا گرم شده ولی سعی میکنم هروز نباشه

هر روز

اکثرا وقتا میخوره

سرما خورده نمیدم‌زیادم نمیخوره

هانا چون شیر بهش نمیسازه
هر روز تقریبا میخوره

اوووووف عباسی کاظمی نونی چوبی بیچارم کرده از یه خیابون نمیتونم رد بشم

هرروز زمستون وتابستون بستنی خورد

من چون پسرم حساسیت داره هفته ای یکبار اونم ساده باید بخوره
ولی خانواده شوهرم هرچی میگم نمیفهمن

هفته ای یک یا دوبار من پسرم کلا شیرینی جات که میخوره خیلی اذیت میکنه واسه همین کلا شیرینی جات زیاد بهش نمیدم

هفته ای چند بار میخواد گریه میکنه جیغ و… مجبور میشم

سوال های مرتبط