۷ پاسخ

اپتامیل میدم روزی یک الی دوبار ۶۰ سی سی

من روزی یک یا دوبار ۱۲۰ نهایت ۱۵۰ سیسی اگه یکبار بدم ۱۲۰ تا شیرخشک دوبار بدم شیر خودمو میدوشم با شیشه میدم

من روزی دو یا سه بار هر سری ۶۰تا میدم بقیم شیر خودم
ولی شیر خودمو بیشتر میدم

منم دیگه بچم‌سخت سینه میگیره

فقط وقتایی که چشمش به خاب هست چون سینه رو ول میکنه تو بیداری بدم

خاهر دادم سینم داشت پس میزد دیک ندادم

اوایل باید روزی سه وعده ۳۰-۶۰ سی‌سی بدی

سوال های مرتبط