قرص سایتوتک اصلی دارم
خودم هم باهاش سقط داشتم مطمعن هست
لطفاً کسی میخاد درخواست بده بهم بیاد زیر تاپیکم
تاپیک گزاشنم ک پنج هفته بودم سقط کردم با همین قرص
از جای مطمعن خریدم از آشنا
با خیال راحت مصرف کن بدون اصله
نه عزیزم هیچ ضرری نداره من پسرم پنج ماهه بود که استفاده کردم تا الان هم نه شیرم خشک شد نه ضرری داشته
ن هیچ ضرری نداره
سلام عزیزم توی روبیکا گروه زدیم دوست دارین عضو بشین؟
آره شیرت خشک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.