منم قدم ۱۷۴ وزنم ۷۰ ولی ۶۵ خوبه
۷۰ خوبه برات اما بیست کیلو اضافه کردن خیلی سخته 😐
من ۱۷۶م و ۷۷ کیلو ام بخاطر بارداری و زایمان همه فکرم اینه برگردم ۶۴ کیلو بودنم ،چاقی ام اصلا خوب نیست
مایی ک ژنتیکی لاغر بودیم وقتی چاق بشیم فقط شکم میاریم کل بدنمون چاق نمیشه
از اینی ک هستی لذت ببر راحتی هرچی دلت میخواد میخوری
من قدم ۱۷۲ وزنم ۷۲
بیا ۱۰ کیلو بدم برسم به۶۲😪
قدم ۷۱ وزنم۶۹،۷۰ خیلی خووبه
شما بشی ۷۱ هم عالی میشه
معجون بوعلی چاق میکنه ضرر نداره
۷۰ خوبه
عه قد منو داری اما وزن من ۵۵ منم دنبال راه چاق شدنم
تا70جا داری حتی 72/73
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.