۸ پاسخ

والا از ۶ صبح که خوابه تا ۱۲/۵ اینا ۳ تا ۱۵۰ بهش میدم !!! از ۲/۳ اینام تا شب شاید ۳ تا دیگ ۱۵۰ یا ۱۸۰ بدم

من ۲۱۰ ۴ یا۵ بارکمش کنم پس

من تو ۲۴ ساعت دو روزا دو وعده شیر پاستوریزه میدم ۱۵۰تا۱۸۰ تا
دو وعده صب و اخرشبم شیر خشک ۱۵۰تا ۱۸۰ تا
همون تقریبا ۵۰۰.۶۰۰ سی سی

من یه وعده رو پاستوریزه میدم،۱۲۰ یا ۱۵۰ سی سی

سلام عزیزم توی روبیکا گروه زدیم دوست دارین عضو بشین؟

دکتر پسرم گفت توی ۲۴ ساعت نهایت باید ۴۰۰ سیسی بخوره من اصولا ۲۵۰ تا شیر خشک میدم ۱۵۰ تا پاستوریزه همیشه هم نیمدم هر وقت داشته باشم

من فقط نصف استکان دو سه روز یبار میریزم توی فرنیش

کمه در روز حداقل باید ۶۰۰ میل بخوره.
هرسری۱۵۰تا نهایتا
دختر من نهایتا ۴۵۰میخوره
فقط یه شب بهم حال داد۹۰۰ میل خورد

سوال های مرتبط