۶ پاسخ

من از دیشب انقباضام شروع شد
فاصله بینشون فعلا ۲ ساعته
دیگه نه مامانم نه شوهرم نمیذارن یه لحظه از جام پاشم
فقط در حد دسشویی و حموم

و منم درد پریودی دارم بعضی موقع وقتی دیر دراز میکشم پهلو وشکمم درد می‌کنه
فعلا طبیعی هستم

من درد پریودی ھمراہ با انقباض دارم کمرو لگنم بدجور درد میکنہ معاینہ ھم شدم گفت دھانہ رحمت باڑ شدہ استراحت کن

منم درد پریودی و کمر درد و لگن درد و پا درد دارم 🥴

۳۵ هفته و چند روزین؟؟
سزارین هستین یا طبیعی

وای منم حس پریود شدن و دارم

سوال های مرتبط